30 Mac 2011

Jahat sangat ke?nakal sangat ke?degil tu mungkin

Aku tau yang aku ni terlalu degil dan terlalu sukar untuk dikawal..tapi aku tidaklah sejahat yg mereka sangka...aku akan buktikan pada mereka yg aku bukan macam tu..pada sesiapa yg bawak mulut pada keluarga kesayangan tentang diri aku hingga menyebabkan semua masalah dan kecelakaan pada diri aku ni timbul tunggu lah balasan setimpalnye dari yg maha esa..kalo ko marah ataupun dendam pada aku,sakiti diri aku je..nak pukul aku sampai mati pn aku sanggup asalkan tidak menyakiti hati keluarga tercinta aku terutamanye PUAN AZIZAH dan ENCIK ABDULLAH iaitu ibunda dan ayahanda kesayangan aku..mereka tak de kene mengena dalam dendam kesumat ko tu..tapi semuanye da terlambat dan ko telah pun libatkan mereka..seandainye sesuatu yg buruk terjadi pd ahli keluarga aku terutamanye ibu dan ayah kesayangan aku itu,ko akan bersemuka dengan aku..ko akan berdepan dengan masalah besar dengan aku..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

thankz for comment and supported to nur shakirah bte abdullah..