31 Mac 2011

Semakin hampir ke puncak nye

Naluri hati aku kuat mengatakan ape yg aku cari,ape yg aku mahukan dan ape yg ak idamkan dalam hidup aku sepanjang 22tahun ini semakin hari semakin dekat utk sampai ke garisan penamat..aku tidak sabar utk melihat riak wajah2 insan yg paling aku cintai dan sayangi iaitu mak serta ahli keluarga aku yg lain..bagaimana agaknye penerimaan mereka terhadap diri aku??apakah mereka masih boleh menerima aku semula setelah ape yg terjadi dan ape yg aku buat terhadap mereka??semua tu aku berserah pada takdir dan aku hanya mampu berdoa agar masih ade lagi ruang buat aku pd pangkuan family aku..aku akan terima ape saja penerimaan mereka kerana aku sedar semua ni berpunca dari diri aku sendiri...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

thankz for comment and supported to nur shakirah bte abdullah..